X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה הזמן שאטל הזמן שאטל סקי באירופה סקי באירופה ביטוח נסיעות ביטוח נסיעות
 

ונציה

מטיילים בונציה - קסם על המים

ונציה (Venice) היא אחת הערים המיוחדות והרומנטיות ביותר בעולם. במבט חטוף נראית העיר האיטלקית כמו עבודת אמנות נעלה מהמאה ה-18, אולם נראה כי גם אלף תמונות לא יצליחו להעביר את קסמה ויופייה ולכן חופשה בונציה היא חובה לכל אדם שאוהב לטייל בעולם.

שירות למטייל בוונציה: בתי מלון מומלצים בוונציה | השכרת רכב - השוואת מחירים | הזמן מראש כרטיסים לאטרקציות בונציה

ונציה על המפה

ונציה היא בירת מחוז ונטו הנמצא בצפון מזרחה של איטליה הרי היא ארץ המגף. ונציה ממוקמת בלגונה שלשפך נהר הפו לחוף הים האדריאטי ביבשת אירופה. תארים רבים דבקו בעיר הממגנטת הזו בינהם: "עיר המים", "מלכת הים האדריאטי" ו – "עיר הגשרים".

מרכזה ההיסטורי של ונציה בנוי ממבנים על יסודות של עץ על 118 איים המקושרים בינהם על ידי 400 גשרים. בין איים אלו עוברות 170 תעלות מים ולכן שייט הוא צורת התחבורה המובילה בעיר.

ונציה עיר המבוססת על תיירות

חופשה בונציה נחשבת פופולארית מאוד בקרב תיירים מכל העולם ועל כן כלכלתה של העיר מבוססת כמעט כולה על ענף התיירות. טיסות לונציה הן טיסות מלאות במהלך כל עונות השנה ולכן אין זה פלא כי מספר התיירים השנתי בעיר עולה פי 25 על מספר תושביה.

ונציה – לחם ושעשועים

ונציה היא עיר עם היסטוריה עשירה ומרתקת שמתחילה במאה ה-5 לספירה, אז נוסדה.

במאה ה-8 נפרדה העיר מהאימפריה הביזנטית של קונסטנטינופול ומינתה דוג'ה (מושל) לעמוד בראשה. עד למאה ה-16 התפתחה ונציה להיות עיר נמל עיקרת למעבר סחורות באירופה והגיעה לשיא פריחתה בתקופה זו. במקביל התפתחה ונציה מבחינה תרבותית והפכה לעיר שנשאה את דגל המתירנות. האופי נטול העכבות שפיתחה העיר בשנים אלו משך אליה את האצולה האירופית אשר הגיעה אליה לצרכי נופש, השתתפויות בנשפים, משחקי הימורים ומשתאות. אין ספק כי האווירה ההדוניסטית שלה הפכה כל חופשה בונציה בתקופה ההיא להרפתקה שנקודת ההתחלה שלה ברורה אך סופה אינו ידוע.

מאז המאה ה-16 ידעה ונציה עליות וירידות, אך לאורך כל השנים, עד ימים אלו, מצליחה העיר בדרכה הייחודית לשמר את צביונה המיוחד המושך אליו מליונים מרחבי העולם.

ונציה – המדריך לחופשה המושלמת

ונציה מציעה לתייר מגוון אפשרויות הייחודיות רק לה. אם ברצונכם לראות ארמון ונציאני אותנטי מומלץ לבקר ב-"בית המוזהב" המצוי לצד הגראנד קנאלה (התעלה הגדולה). בית זה הוא ארמון גותי עוצר נשימה מהמאה ה-15 שמכיל יצירות אמנות רבות.

כדאי גם לבקר באזור הריאלטו שמשמש לאורך שנים כליבה המסחרי של ונציה ובו נמצאים גשר הריאלטו שהוקם ב-1588. היום תמצאו באזור את שוק הפירות והירקות המפורסם של ונציה המון חנויות תכשיטים. חופשה בונציה לא תהיה שלמה ללא שיט רומנטי בגרנד קנלה, התעלה החוצה את העיר. עוד מקומות מעניינים בעיר הם האקדמיה, כיכר סן מרקו, בזיליקת סן מרקו וארמון הדוג'ה.

ונציה היא לא רק עיר שמשמרת בצורה מופלאה את ההיסטוריה אלא מציגה הווה מרשים ומלא פעילות. אם תגיעו בזמן הנכון תוכלו לתפוס את אחד מהאירועים המרשימים שמפיקה העיר הזו בכל שנה כמו הבינאלה, הקרנבל המפורסם של ונציה וזנ רק על קצה המזלג. כמובן שבעיר שכל כך מפותחת מבחינה תיירותית לא תתקשו למצוא מסעדות טובות שיציעו לכם את מיטב מאכלי המטבח האיטלקי, בתי קפה משובחים, פאבים ועוד.

טיסות לונציה מהארץ ניתן למצוא בצורת טיסות צ'רטר ישירות לעיר בעונות התיירות בלבד. במרבית חודשי השנה נערכות טיסות לונציה דרך יעדי ביניים כמו רומא או מילאנו. בחבל ונטו אליו מגיעות טיסות לונציה ישנם שלושה נמלי תעופה בין לאומיים.

אז אם אתם מחפשים חופשה מיוחדת, באווירה קסומה ורומנטיקה אינסופית - חופשה בונציה היא לא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם לוותר עליו.

המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
Rating:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
המומלצים שלנו
סקי באוסטריה - אתרי סקי באוסטריה
לטייל עם הילדים באירופה
האטרקציות שמטריפות את אמסטרדם - חוויה בלתי נשכחת
אדינבורו - עיר על חופו של הים הצפוני
המוזיאון הלאומי אמסטרדם - Rijksmuseum
חופשה משפחתית באירופה - המדריך המלא
טיול עם ילדים בצפון איטליה - 9 פארקים ואטרקציות שמומלץ לעשות
ביטוח נסיעות לחו"ל
כרטיס ההנחות של רומא: מטיילים ברומא וחוסכים
ארבעה ימים בצ'כיה וגרמניה - פנינה תיירותית