X סגירה
 

לונדון ללא הפסקה - 6 אטרקציות בלונדון שיטריפו אתכם

שש אטרקציות מדליקות במיוחד מהמבחר הרחב של לונדון

לונדון (London), בירת אנגליה, היא עיר קסומה. יש בה מבנים היסטוריים מהחשובים באירופה, מוזיאונים מעשירים בכל הנושאים, פארקים מוריקים, שווקים תוססים, מרכזי קניות הומי אדם, אוכל מצוין ותרבות עשירה, הכוללת בתוכה את "תרבות" הכדורגל. בתנאים האלה, כל ניסיון להכניס את האטרקציות התיירותיות של לונדון לרשימה אחד הוא מורכב. צמצום מגוון האטרקציות בעיר לרשימה של שבעה בלבד נראה לפרקים בלתי אפשרי. 

בכל זאת, החלטנו להציג לכם שש אטרקציות מדליקות במיוחד מהמבחר הרחב של לונדון, שלא תוכלו להישאר אדישים אליהן. ניסינו לשלב בין מוקדי עניין בתחומים שונים, במטרה לאפשר לכם לחוות את הצדדים השונים של העיר במלואם.

שרות למטייל בלונדון: בתי מלון מומלצים | כרטיסים להצגות בלונדון | כרטיסים לאטרקציות בלונדון

לונדון איי - הגלגל הענק של לונדון

הגלגל הענק של לונדון - London Eye

הגלגל הענק של לונדון - לונדון איי (London Eye), שנפתח לקראת המילניום האחרון, הפך בזמן הלא כל כך רב שחלף מאז לאחד המומנטים המזוהים עם העיר. לא קשה להבין מדוע. הגלגל הענק הזה, בעל המראה העתידני, ממוקם בגדה הדרומית של נהר התמזה.

הלונדון איי מתנשא עד לגובה של כ-135 מטרים, מה שהופך אותו לגבוה ביותר באירופה (בשנת הקמתו הוא היה גם הגבוה בעולם). המשמעות היא שביום בהיר - ובהחלט מומלץ לתזמן את הביקור לימים בהם הראות היא מקסימלית - תוכלו לקבל מראות פנורמיים עוצרי נשימה של לונדון כולה.

הסיבוב על הלונדון איי נמשך כחצי שעה, וניתן לעשות זאת הן בשעות היום והן בלילה. מדובר בחוויה יוצאת מגדר הרגיל לכל מי שמגיע לעיר, וגם יופי של רעיון למחפשים חוויה רומנטית או אפילו לוקיישן להצעת נישואין. מכיוון שמדובר באטרקציה תיירותית פופולארית מאוד (בשנה מבקרים כאן יותר מ-3.75 מיליון איש), חשוב לרכוש כרטיס מראש. יש גם כרטיסים המאפשרים לכם לדלג על התור ולחסוך זמן יקר, אותו תוכלו להקדיש לחקר העיר. הזמן עכשיו כרטיסים ללונדון איי >>

מוזיאון מדאם טוסו

מדאם טוסו היא למעשה מארי טוסו, אמנית שעווה שהקימה עסק שהפך להיות אימפריה בינלאומית. רשת מוזיאוני מדאם טוסו, שהסניף החשוב ביותר שלה הוא בלונדון, מציעה עבורכם אוסף אינסופי של בובות שעווה. תוכלו להתרשם מפסלים, רובם ככולם מדויקים עד רמת הפרט הקטן ביותר, של שחקנים הוליוודיים, פוליטיקאים מבריטניה ומהעולם, זמרים, ספורטאים, דמויות מהסרטים ועוד. אתם מוזמנים להצטלם כמובן במיטב הפוזות והסלפים לצד הדמויות.

החלק השני של המוזיאון אינטראקטיבי יותר, וכולל מבוך אימה מדליק בו תיבהלו כהוגן, קרון רכבת היוצא ל"מסע" בין אירועים היסטוריים חשובים בלונדון, משחקי ספורט מקוריים או חלק המוקדש לדמויות הקומיקס של מארוול. 

בסך הכול ניתן לבלות במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו (Madame Tussauds Museum) מספר שעות עד חצי יום, תלוי עד כמה אתם מתמקדים בכל פסל (וכמה תמונות אתם עושים). מדובר בחוויה לבני כל המשפחה, שרבים ממליצים לעבור גם אם ביקרתם בחייכם במוזיאון שעווה כלשהו, כולל בסניפים האחרים של מדאם טוסו. הזמן עכשיו כרטיס למוזיאון מאדאם טוסו >>

טקס החלפת משמר המלכה בארמון בקינגהאם לונדון

החלפת משמר המלוכה בארמון בקינגהאם

טקס החלפת משמר המלוכה (Changing Of The Guards), המתקיים מספר ימים בשבוע בשעות הבוקר, הוא מאורע נוסף שחשוב לסמן עליו "וי" במהלך שהות בעיר. הוא מתקיים מזה מאות שנים בשלושה מוקדי עניין: ארמון בקינגהאם (Buckingham Palace), ארמון סנט ג'יימס (St. James Palace) - הסמוך לפארק בעל אותו שם - וחדרי חיילי המשמר. חיילי המשמר – השומרים על ארמונה של מלכת בריטניה מאז 1837 – עורכים טקס בן כ-45 דקות. 

ההכנות, המתחילות בסביבות השעה 10:15 בבוקר, כוללות התכנסות של החיילים בשני מוקדים ותחילת הצעידה שלהם לעבר הארמון, תוך שהם מלווים כמובן בתזמורת הצבאית. הטקס הרשמי מתחיל ב-11:00 וכולל תהלוכות, תופים, צעידות והצדעות. תוך כדי אי אפשר שלא להתרשם מהסדר המופתי והמשמעת האדירה של כל הנוגעים בדבר. צפייה בטקס הזה היא חלק בלתי נפרד מה-DNA של לונדון, כך שאתם לא באמת יכולים לוותר עליה. לאחר מכן ניתן לבקר בארמון עצמו במסגרת של סיור מודרך, לשוטט בפארק הסמוך או במוקדי העניין הרבים האחרים הנמצאים בקרבת מקום.

האקווריום של לונדון

האקווריום של לונדון (Sea Life London Aquarium) הוא אתר חובה בקרב משפחות עם ילדים המבקרות בלונדון, אבל גם המבוגרים צפויים ליהנות כאן. ההיסטוריה של האקווריום מתחילה ב-1997, עת נפתח בלונדון לראשונה. קצת יותר מעשור לאחר מכן הוא שופץ ושודרג, כך שכיום מדובר באחד האקווריומים השווים והגדולים באירופה. בסך הכול תמצאו באקווריום, פזורים על פני כשני מיליון ליטרים של מים, אלפי יצורים תת מימיים שהגיעו לכאן מכל קצוות העולם ונחלקים לכ-500 זנים.

מלבד היופי של העולם התת ימי הנגלה לעיניכם, יש באקווריום של לונדון מספר אטרקציות מיוחדות. ניתן ללכת במנהרת זכוכית ולהרגיש את הכרישים מקיפים אתכם מכל עבר (לא לדאוג.. אתם בטוחים לחלוטין), להשתתף בהאכלה פומבית של החיות, ללטף אותן או לצפות במופע צלילה. זו הסיבה שכדאי לתכנן את הביקור על פי שעות הפעילויות המיוחדות הצפויות לאורך היום.

מומלץ לשלב את הביקור באקווריום של לונדון עם אטרקציות נוספות הנמצאות באזור הגדה הדרומית של נהר התמזה, לרבות עלייה על ה-London Eye, סיור בארמון בקינגהאם או שייט על נהר התמזה. הזמן עכשיו כרטיס לאקווריום של לונדון >>

עולם הים האקווריום של לונדון

העולם הקסום של הארי פוטר

כל מי שקרא את ספרי הארי פוטר - או לפחות ראה את הסרטים - יודע את המקום המיוחד שלונדון מקבלת בעלילותיו של הקוסם המפורסם ביותר בעולם. זו הייתה רק שאלה של זמן עד שבלונדון תהיה אטרקציה שווה במיוחד בעקבות הסרט, כפי שהסיור באולפני האחים וורנר (בהם צולמו כל סרטי הסדרה) מציע - העולם הקסום של הארי פוטר (Warner Bros. Studio Tour London)

הסיור מזמין אתכם למסע קסום, תרתי משמע, בין כל הלוקיישנים המוכרים מהסרטים: האולם הגדול של בית הספר לקוסמים הוגוורטס, סמטת דיאגון עמוסת חנויות הקוסמים ואפילו החדר בו התגורר הארי פוטר אצל הדרסלים.

לכל אורך הסיור אתם צפויים לחוות אטרקציות שונות, דוגמת סימולטור המדמה באופן די משכנע רכיבה על מטאטא, נסיעה באוטובוס קסמים בין שלוש קומות, חקירת ה"צעצועים" במשרדו של פרופסור דמבלדור או הסברים על האופן בו האפקטים המרשימים בסרטי הסדרה נעשו בפועל. הסיור באולפני האחים וורנר נמשך מספר שעות ומתאים גם למי שאינו חובב הדוק של הסדרה. הזמן עכשיו כרטיס לעולם המופלא הארי פוטר >>

אוטובוס תיירים של לונדון

נסיעה באוטובוס תיירים

אוטובוס תיירים של לונדון (London Hop on Hop off) הוא יופי של דרך לחוות ערים תיירותיות רבות, וגם בלונדון מדובר באטרקציה פופולארית. אם לא נתקלתם בעברתם באוטובוסים מהסוג הזה, סקירה קצרה: קווים אלה העוברים במיוחד במוקדי העניין התיירותיים של לונדון, כאשר הנסיעה היא באוטובוס קומותיים שקומתו השנייה פתוחה. תוך כדי הנסיעה שומעים הסברים על המקומות שעוברים בהם.

אוטובוסי תיירים הם על בסיס Hop On Hop Off: בפרק זמן נתון (על פי סוג הכרטיס הנבחר) תוכלו לעלות ולרדת מהאוטובוס כאוות נפשכם, בלי לשלם כמובן בכל פעם. התדירות הגבוהה של האוטובוסים מבטיחה שלא יהיה זמן המתנה רב בכל פעם שתחכו לעלייה על האוטובוס לקראת המשך המסלול.

נסיעה באוטובוס התיירים מתאימה למי שרוצה לקבל תמונה פנורמית של לונדון, להבין "מי נגד מי" ולתכנן את המקומות בהם תהיה ירידה לרזולוציה קטנה יותר בימים הבאים של הטיול. האטרקציה קוסמת גם לאנשים אשר מגיעים ללונדון לביקור קצר במיוחד ורוצים לנסות לראות כמה שיותר דברים בזמן שלהם בעיר.

ניתן לרכוש כרטיסים לפרקי זמן יום אחד או יומיים מלאים, כמו גם כרטיסים משולבים עם אטרקציות נוספות מהמיטב של לונדון. הזמן עכשיו כרטיס לאוטובוס התיירים של לונדון >>

 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך